ZWROTY

Klient ma prawo zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Decydując się na zwrot, klient ma obowiązek poinformować sklep o chęci zwrotu zakupionego towaru drogą mailową na adres:  kontakt@skarbymurano.pl  w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.

Klient, który dokonuje zwrotu powinien wypełnić formularz zwrotu (do pobrania na dole strony).

Zwracany towar musi być nowy i nie może nosić jakichkolwiek znamion używania, należy dołączyć do niego dowód zakupu (paragon lub fakturę).

Zakupiony towar należy zapakować wraz z dowodem zakupu oraz wypełnionym formularzem zwrotu i  odesłać przesyłką rejestrowaną ( np. kurier, list polecony priorytet) na adres:

Skarby Murano SC

Ul. Małopolska 28

54-032 Wrocław

Klient ponosi koszty zwrotu towaru do sklepu.

Sklep zwraca klientowi tylko koszty zakupionego towaru.

Zwrot  pieniędzy dokonywany jest w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru.

WYMIANA

Klient ma prawo wymienić towaru w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Decydując się na wymianę, klient ma obowiązek poinformować sklep o chęci wymiany zakupionego towaru drogą telefoniczną w celu uzgodnienia szczegółów wymiany, telefony: 608557928, 600275798

Zwracany towar, który ma podlegać wymianie musi być nowy i nie może nosić jakichkolwiek znamion używania.

Zakupiony towar należy zapakować i  odesłać przesyłką rejestrowaną ( np. kurier, list polecony priorytet) na adres:

Skarby Murano SC

Ul. Małopolska 28

54-032 Wrocław

Klient ponosi zarówno koszty dostarczenia wymienianego towaru do sklepu jak i koszty wysyłki towaru wymienianego.

REKLAMACJE

Jeżeli klient otrzyma towar uszkodzony, niekompletny lub niezgodny z zamówieniem ma prawo do złożenia reklamacji. Reklamację należy zgłosić w ciągu 7 dni drogą mailową na adres: kontakt@skarbymurano.pl.  Niezależnie od rodzaju reklamacji  klient zawsze powinien wypełnić formularz reklamacji  (formularz do pobrania na dole strony).

W przypadku, gdy klient odbierając towar zauważy ślady uszkodzenia przesyłki  (wgniecenia, rozerwane opakowanie ) sugerujące możliwość uszkodzenia towaru w transporcie należy w miarę możliwości:

-  zrobić zdjęcia 

-  spisać protokół w obecności kuriera 

-  potwierdzając odbiór zaznaczyć,  że opakowanie było uszkodzone

-  otworzyć przesyłkę w obecności kuriera 

Reklamowany towar  wraz z dowodem zakupu (paragon lub faktura) oraz wypełnionym formularzem reklamacji należy odesłać przesyłką rejestrowaną ( kurier, list polecony priorytet) na adres:

Skarby Murano S.C.

Ul. Małopolska 28

54-032 Wrocław.

Klient odsyła towar na swój koszt.

W przypadku,  gdy reklamacja jest zasadna, sklep skarbymurano.pl zwraca  klientowi koszty przesyłki jakie poniósł  w związku ze zwrotem  towaru (jest to równowartość najtańszej przesyłki oferowanej w sklepie) oraz odsyła towar na swój koszt. 

W przypadku, gdy reklamacja nie zostanie uznana, reklamowany towar jest odsyłany do klienta na jego koszt.  Sklep skarbymurano.pl  nie zwraca  również kosztów, jakie poniósł klient w związku z dostarczeniem towaru.

Reklamacja jest rozpatrywana  w ciągu 14 dni od momentu otrzymania towaru.

Reklamacja nie obejmuje naturalnego zużycia towaru oraz niewłaściwej pielęgnacji.



Pobierz formularz zwrotu >>

Pobierz formularz reklamacji >>