ZWROTY
Klient ma prawo zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
Decydując się na zwrot, klient ma obowiązek poinformować sklep o chęci zwrotu zakupionego towaru drogą mailową na adres: kontakt@skarbymurano.pl w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.
Klient, który dokonuje zwrotu powinien wypełnić formularz zwrotu (do pobrania na dole strony).
Zwracany towar musi być nowy i nie może nosić jakichkolwiek znamion używania, należy dołączyć do niego dowód zakupu (paragon lub fakturę).
Zakupiony towar należy zapakować wraz z dowodem zakupu oraz wypełnionym formularzem zwrotu i odesłać przesyłką rejestrowaną ( np. kurier, list polecony priorytet) na adres:
Skarby Murano SC
Ul. Małopolska 28
54-032 Wrocław
Klient ponosi koszty zwrotu towaru do sklepu.
Sklep zwraca klientowi tylko koszty zakupionego towaru.
Zwrot pieniędzy dokonywany jest w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru.
WYMIANA
Klient ma prawo wymienić towaru w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
Decydując się na wymianę, klient ma obowiązek poinformować sklep o chęci wymiany zakupionego towaru drogą telefoniczną w celu uzgodnienia szczegółów wymiany, telefony: 608557928, 600275798
Zwracany towar, który ma podlegać wymianie musi być nowy i nie może nosić jakichkolwiek znamion używania.
Zakupiony towar należy zapakować i odesłać przesyłką rejestrowaną ( np. kurier, list polecony priorytet) na adres:
Skarby Murano SC
Ul. Małopolska 28
54-032 Wrocław
Klient ponosi zarówno koszty dostarczenia wymienianego towaru do sklepu jak i koszty wysyłki towaru wymienianego.
REKLAMACJE
Jeżeli klient otrzyma towar uszkodzony, niekompletny lub niezgodny z zamówieniem ma prawo do złożenia reklamacji. Reklamację należy zgłosić w ciągu 7 dni drogą mailową na adres: kontakt@skarbymurano.pl. Niezależnie od rodzaju reklamacji klient zawsze powinien wypełnić formularz reklamacji (formularz do pobrania na dole strony).
W przypadku, gdy klient odbierając towar zauważy ślady uszkodzenia przesyłki (wgniecenia, rozerwane opakowanie ) sugerujące możliwość uszkodzenia towaru w transporcie należy w miarę możliwości:
- zrobić zdjęcia
- spisać protokół w obecności kuriera
- potwierdzając odbiór zaznaczyć, że opakowanie było uszkodzone
- otworzyć przesyłkę w obecności kuriera
Reklamowany towar wraz z dowodem zakupu (paragon lub faktura) oraz wypełnionym formularzem reklamacji należy odesłać przesyłką rejestrowaną ( kurier, list polecony priorytet) na adres:
Skarby Murano S.C.
Ul. Małopolska 28
54-032 Wrocław.
Klient odsyła towar na swój koszt.
W przypadku, gdy reklamacja jest zasadna, sklep skarbymurano.pl zwraca klientowi koszty przesyłki jakie poniósł w związku ze zwrotem towaru (jest to równowartość najtańszej przesyłki oferowanej w sklepie) oraz odsyła towar na swój koszt.
W przypadku, gdy reklamacja nie zostanie uznana, reklamowany towar jest odsyłany do klienta na jego koszt. Sklep skarbymurano.pl nie zwraca również kosztów, jakie poniósł klient w związku z dostarczeniem towaru.
Reklamacja jest rozpatrywana w ciągu 14 dni od momentu otrzymania towaru.
Reklamacja nie obejmuje naturalnego zużycia towaru oraz niewłaściwej pielęgnacji.